2006 yılında hayata geçen 44 44 118 nolu çağrı merkezi aracılığıyla kurumların müşterileri ile iletişimini sağlayan HS GROUP’ un Kurumsal İletişim Kart’ dır.

Total Assistance Service (TAS) şirketi üzerinden, kurumlara istekleri doğrultusunda projeler geliştirerek hizmet sunar.

Firmanızın belirleyeceği sağlık ve sosyal asistans hizmetlerini kapsayan ve firmanıza özel tasarlanacak olan kartlı proje oluşturulur ve sonrasında da sizin müşteri portföyünüze, kişiye özel imzalı dağıtımı gerçekleştirilir.

Müşterileriniz çağrı merkezimizi arayarak Kurumsal İletişim Kartı’nın sunduğu asistans hizmetlerden yararlanırlar. Gelen çağrılar tarafınıza aylık olarak raporlanır.

Kurumsal İletişim Kartları İstanbul il sınırları içerisinde ve 1 yıl geçerli olmak kaydı ile tasarlanır ve hayata geçirilir. Kartların süresinin dolması ile beraber, ilgili firma ile görüşülerek, firmanın isteği doğrultusunda yeni bir tasarım yapılır veya aynı tasarım ile yeni bir kart ilgili müşterinin adresine kişiye özel imzalı dağıtım yapılarak ulaştırılır.