2005 yılından itibaren Şişlicard bireylerin profesyonel ve özelhayatlarında kullanacakları içerisinde sağlık, sosyal ve eğlence avantajları bulunduran, 444 1920 nolu çağrı merkezi ile 7 gün 24 saat üyelerine hizmet verenbir karttır.
Şişlicard plus paketi hizmetleri aşağıdaki gibidir ; Sağlık Asistance Hizmetleri
Konfor Sosyal Asistans Paketi
Koruyucu Sağlık Paketi (Erkekler için)
Koruyucu Sağlık Paketi (Bayanlar için)
Çocuk Paketi
TIBBİ DANIŞMANLIK
Üyelerin 7 gün 24 saat sağlık ile ilgili her türlü konuda 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizden tıbbi danışmanlık alabilecekleri iletişim organizasyon hizmetidir. Medpower çağrı merkezi doktorları, alanlarında deneyimli olmaları ve üyelerin sağlığı ile ilgili her türlü konuda danışmanlık yapmalarının yanı sıra İletişim sektöründeki tecrübeleri sayesinde doktor hasta ilişkisindeki terimsel sıkıntıları gidererek, üyelere gerekli açıklamaları en sade dilde ve en etkin şekilde yapmaktadır. Üyeler, kendileri ile ilgili o an duyduğu rahatsızlık hakkında bilgi edinmenin yanı sıra yaptıracakları testler, kendi doktorlarının yorumları, sosyal güvencelerine göre yararlanabilecekleri sağlık kurumları gibi sağlıkla ile ilgili daha birçok konuda bilgi edinebilirler. Bu hizmet İstanbul İzmir Ankara ili sınırları içerisinde geçerlidir. ( Çağrı merkezi doktorları hiçbir suret ile üye'ye reçete yazmaz ilaç önermez . )
SAĞLIKTA ÖZEL AVANTAJLAR Üyelere Medpower ile çalışmanın avantajını yaşayarak sağlık kurumlarıyla verilen kaliteli ve ekonomik iletişim organizasyonu hizmetidir. Üyeler 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi arayarak anlaşmalı olduğumuz kurumlardan yaptıracakları tetkik ve tedaviler için indirimler alınmaktadır. Bunun yanı sıra üye isteği doğrultusunda anlaşmalı kurumlarımız dışındaki sağlık kurumları ile iletişime geçilerek üyelere özel indirim alınarak en ekonomik hizmete ulaşması sağlanmaktadır. Organizasyon Akışı Üye çağrı merkezimizi arayarak almak istediği sağlık hizmeti hakkında bilgi vermekte ve bu bilgiler doğrultusunda çağrı merkezimizdeki doktorlar sağlık kurumları ile iletişime geçmektedir. Görüşmeler sonucunda üyenin sosyal güvencesi ve ekonomik düzeyine göre en az 3 kurum seçilerek üyeye sunulur. Üyenin seçimi doğrultusunda kurumla diyaloga geçilerek üye adına randevu alınır. Üye'ye bilgisi verilerek hizmet sonlanmış olur. Bu hizmet İstanbul ili sınırları içerisinde geçerlidir. ACİL MÜDAHALE ORGANİZASYONU
Uluslararası standartlarda belirlenmiş 32 Acil Durum dahilinde 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimiz'in iletişim organizasyonunu yaptığı Acil durum organizasyon hizmetidir. Üyenin detaylı sağlık bilgilerini almak üzere hazırlanan hastalık geçmiş formları üye tarafından eksiksiz olarak doldurulur ve tarafımıza gönderilir. Tarafımıza gönderilen bilgiler çağrı merkezi sistemine kaydedilir. Bu işlem sonucunda merkezi acil bir durumda üye tarafından arandığı takdirde çağrı merkezimizdeki doktorumuz üye ile ilgili tüm bilgileri ekranında görür ve Uluslararası standartlara göre belirlenmiş acil vaka durumlarından biri olup olmadığına karar vererek acil durum iletişim organizasyonunu gerçekleştirir. Acil Müdahale Ambulansı üye'ye ulaştıktan sonra çağrı merkezimizdeki doktoru arayarak üye'nin sağlık geçmişindeki bilgileri öğrenir ve böylelikle üye'ye bilinçli müdahale yapılmış olur. Ambulanstaki Doktor ve müdahale yapacak hastanedeki doktor ile konferans sistemiyle bağlantı kurup, kurumdaki yapılacak ilk müdahale için gerekli hazırlıkların yapılması sağlanır. 1 iş günü sonrasında üye tekrar aranarak sağlık durumu ile ilgili son bilgiler alınarak Acil müdahale organizasyonu tamamlanmış olur. Bu hizmet İstanbul ili sınırları içerisinde geçerlidir.
YOL YARDIMI Üye'nin sistemimizde kayıtlı olan otomobilinin arızalanması veya kaza yapması durumda 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi aracılığı ile verilen ücretsiz yol yardımı yol yardımı hizmetidir. Organizasyon Akışı Üyeler İstanbul'un neresinde olursa olsun 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi arayarak araçlarının arızalandığını ve bulunduğu yeri bildirir. Çağrı merkezi operatörü anlaşmalı olduğumuz çekici firmasını arayarak üye'nin bulunduğu yere çekici-kurtarma ekibini yönlendirir. Üye'ye çekici hizmetinin tahmini ulaşım süresini bildirmek ve ücretsiz transport hizmetimizden faydalanmak isteyip istemediğini sormak için dönülür. Üye ücretsiz transport hizmetimizden faydalanmak istediğini bildirdiği takdirde mycar aracı üye'ye yönlendirilerek üye gideceği yere ulaştırılması sağlanır. ( hizmet 250 ytl limitlidir.) TÜKETİCİ DANIŞMANLIĞI Üye'nin tüketici hakları ile ilgili tüm sorularının çağrı merkezimiz aracılığı ile avukatlarımız tarafından cevaplandırılma hizmetidir. Organizasyon Akışı Üye mesai saatleri içerisinde 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi arayarak operatöre tüketici hakları ile ilgili sorularını bildirir. Çağrı merkezi operatörü anlaşmalı olduğumuz avukatlarımız ile görüşüp soruları aktarır. En geç bir iş günü sonrası üyemiz aranılarak soruları cevaplandırılır.
ÇİLİNGİR HİZMETİ 7 gün 24 saat boyunca 444 1920 numaralı çağrı merkezimizi arayarak ihtiyaç dahilinde yılda bir kez çilingir hizmeti edinebilirsiniz. Organizasyon Akışı Üye günün herhangi bir saatinde 444 1920 numaralı çağrı merkezimizi arayarak çilingir hizmeti ihtiyacını belirtir. Çağrı merkezi operatörü üye'ye en yakın ve bizim tarafımızdan tanınan anlaşmalı çilingir ile irtibata geçerek çilingiri üye'ye yönlendirir. Hizmet alımı sonra üye aranılarak hizmetten memnun kalınıp kalınmadığı öğrenirli ve organizasyon tamamlanmış olur.
TSH TESTİ
Tiroid bezi işlevlerini değerlendirilmesi için gerekli testtir.Hepatit B (HBs Ag) Testi
Halk arasında gizli sarılık olarak ta bilinen ve karaciğer iltihabına (hepatit) neden olan Hepatit B virüsu’nü saptamaya yarayan testtir. PSA TESTİ 50 yaş üstü erkeklere yılda bir kez verilen PSA testi iletişim organizasyonu hizmetidir. PSA testi özellikler prostat kanserinin erken teşhisi için kullanılmakta olup erken teşhis prostat kanserine yakalanma riskinde önemli rol oynar. Organizasyon Akışı Üyelerimiz 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi arayarak çağrı merkezi doktorlarımız aracılığı ile anlaşmalı olduğumuz kurumlardan randevu almaktadır. Anlaşmalı kurumlarımıza gidip PSA testini yaptırdıklarında bir iş günü içerisinden kurumdan tarafımıza test sonuçları gelmekte ve aynı gün içerisinde üyelerimiz aranarak kendi doktorlarının yanı sıra çağrı merkezi doktorlarımız tarafından yorumları yapılmaktadır. Çağrı merkezi doktorlarımız tarafından riskli görülen durumlarda üyelerimiz tedavi için bilgilendirilir. Bu hizmet İstanbul ili sınırları içerisinde geçerlidir. TAM KAN SAYIMI HİZMETİ (HEMOGRAM TESTİ) Yılda bir kez anlaşmalı kurumlarda 14 yaş altında üyelere 18 parametreden oluşan tam kan sayımı iletişim organizasyonu hizmetidir. 14 yaş altında çocuklarda sık görülen anemi, demir eksikliği ve bunun gibi belli başlı hastalıkların teşhisinde önemli rol oynayan hemogram testi her çocuğun yaptırması gereken testler arasındadır. Hemogram testi, erken teşhis konulan belli başlı hastalıklarda tedaviye hemen başlanması durumda çocukların gelecek yaşamlarında sağlıklı birere birey olması yolunda atılan önemli adımlardan biridir. Organizasyon Akışı Üyelerimiz 44 44 911 Medpower çağrı merkezimizi arayarak çağrı merkezi doktorlarımız aracalığı ile anlaşmalı olduğumuz kurumlardan randevu almaktadır. Anlaşmalı kurumlarımıza gidip Hemogram testini yaptırdıklarında bir iş günü içerisinden kurumdan tarafımıza test sonuçları gelmekte ve yine bir iş günü içerisinde üyelerimiz aranarak kendi doktorlarının yanı sıra çağrı merkezi doktorlarımız tarafından da yorumları yapılmaktadır. Çağrı merkezi doktorlarımız tarafından riskli görülen durumlarda tedavi için üye bilgilendirilir. Bu hizmet İstanbul ili sınırları içerisinde geçerlidir. BİYOKİMYA Check-Up HİZMETİ
Bir kez hastalığa yakalandıktan sonra alınan tedbirler, uygulanan tedaviler yetersiz kalabilmekte ve maddi olarak ağır yükler getirmektedir. Bu problemleri yaşamamanız için dengeli beslenme ve spor yapmanın yanı sıra yılda bir kez yaptıracağınız “check-up” ile sağlığınızı koruyabilirsiniz. Çağrı merkezi doktorlarımız aracılığı ile yılda bir kez ücretsiz olarak anlaşmalı kurumlarımızdan biokimya check-up hizmeti alabilirsiniz. Yaptırdığınız testin sonuçları bir iş günü içerisinde tarafımıza gelmekte ve gelen sonuçlar çağrı merkezi doktorunuz tarafından değerlendirilerek size bildirilmektedir. * Bu hizmet yılda 2 kişi kullanımı için geçerlidir. DİŞ MUAYENESİ Üyelere yılda bir kez anlaşmalı olduğumuz kurumlarımız aracılığı ile verilen diş muayenesi iletişim organizasyonu hizmetidir. Bu muayeneler sonucunda üyelerimiz diş hastalıkları ile ilgili erken teşhis sonucunda bu rahatsızlıkların ile ilgili bilinçlenmiş olmaktadırlar. Üyeler isterlerse Medpower aracılığı ile anlaşmalı olduğumuz kurumlarda ekonomik hizmete sahip olabilirler. Organizasyon Akışı Üye 44 44 911 Medpower çağrı merkezimizi arayarak diş muayenesi iletişim organizasyonu hizmetinden faydalanma isteğini tarafımıza iletir. Üyenin oturduğu semte göre veya isteği doğrultusunda anlaşmalı kurumlarımız üyeye sunulur ve üyenin onayı doğrultusunda randevu alınarak üye kuruma yönlendirilir. Bu hizmet İstanbul ili sınırları içerisinde geçerlidir. DİŞ TEMİZLİĞİ HİZMETİ Yılda bir kez 44 44 911 no'lu Medpower çağrı merkezi aracılığı ile anlaşmalı olduğumuz kurumlarda üye'ye verilen diş temizliği iletişim organizasyonu hizmetidir. Diş eti iltihabı ve birçok diş hastalığı dişlerde biriken tortular sonucu ortaya çıkmaktadır. Diş temizliği hizmeti ile dişlerde biriken tortu, çay kahve ve sigara izleri diş minelerine zarar vermeden yok edilmektedir. Organizasyon Akışı Üye'ye 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi aradığı takdirde üyenin oturduğu semte veya isteği doğrultusunda belirttiği anlaşmalı olan kurumlarımızdan alternatifler sunulur. Üyenin onayı doğrultusunda karar verilen kurum ile iletişime geçerek üye adına randevu alınır. Bu işlem sonucunda üye ile tekrar iletişime geçerek üye kuruma yönlendirilir. Bu hizmet İstanbul ili sınırları içerisinde geçerlidir. GÖZ MUAYENESİ Üyelere yılda bir kez anlaşmalı olduğumuz kurumlarımız aracılığı ile verilen göz hastalığı muayenesi iletişim organizasyonudur. Bu muayeneler sonucunda üyelerimiz erken teşhis ile göz hakkında bilgi sahibi olup isterlerse Medpower aracılığı ile anlaşmalı olduğumuz kurumlarda ekonomik hizmete sahip olabilirler. Organizasyon Akışı Üye 44 44 911 Medpower çağrı merkezimizi arayarak göz muayenesi iletişim organizasyonu hizmetinden faydalanma isteğini tarafımıza iletir. Üyenin oturduğu semte göre veya isteği doğrultusunda anlaşmalı kurumlarımız üyeye sunulur ve üyenin onayı doğrultusunda randevu alınarak üye kuruma yönlendirilir. Bu hizmet İstanbul ili sınırları içerisinde geçerlidir. MAMOGRAFİ TESTİ Meme kanseri dünyadaki kadınlar arasında kanser türünün en çok rastlandığı ve ölüm yüzdesinin yüksek olduğu bir hastalıktır. Erken teşhisin çok önemli olduğu bir hastalık olan Meme kanseri radyolojide yaygın olarak kullanılan mamografi testi ile tespit edilebilmektedir. Günümüzde 40'yaşını aşmış bayanlarda 2 yılda bir, 50 yaşını aşmış bayanlarda ise her yıl yaptırılması gereken bir tarama testi haline gelmiştir. Organizasyon Akışı Üyeler yılda bir kez 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi arayarak çağrı merkezi doktorlarımız aracalığı ile anlaşmalı olduğumuz kurumlardan randevu almaktadır. Anlaşmalı kurumlarımıza gidip Mamografi testini yaptırdıklarında bir iş günü içerisinden kurumdan tarafımıza test sonuçları gelmekte ve aynı gün içerisinde üyelerimiz aranarak kendi doktorlarının yanı sıra çağrı merkezi doktorlarımız tarafından yorumları yapılmaktadır. Çağrı merkezi doktorlarımız tarafından riskli görülen durumlarda üyelerimizin tedavi için bilgilendirmektedir. Bu hizmet İstanbul ili sınırları içerisinde geçerlidir.
Kalsiyum ve Fosfor Testi Kemik erimesinin teşhis ve tedavisinin takibinde kullanılır. Bu testimizden 40 yaş üzeri bayan üyelerimiz yararlanabilmektedir. Hepatit B (HBs Ag) Testi Halk arasında gizli sarılık olarak ta bilinen ve karaciğer iltihabına (hepatit) neden olan Hepatit B virüsu’nü saptamaya yarayan testtir. YURTDIŞI SEYAHAT SİGORTASI Evinizi, arabanızı, işyerinizi, kısacası yaşamınızdaki her şeyi sigorta ettirdiniz. Artık içiniz rahat. Yurtdışına seyahate çıktınız ve valizinizi kaybettiniz ya da uçaktan inerken ayağınızı burktunuz; peki şimdi ne olacak? Kadıköycard sizi bu durumda da yalnız bırakmıyor. Yurtdışı seyahatlerinizde bavulunuzun kaybolmasından tıbbi tedavinize, acil durumda eve dönüş biletinden ilaç gönderilmesine kadar daha bir çok durumda 30.000 EURO'luk teminat kapsamındaki seyahat sigortanız Kadıköycard tarafından size hediye edilmektedir. Yapmanız gereken tek şey uçuşunuzdan 72 saat önce 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi arayarak sigortanızı aktive etmenizdir. 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi arayarak çağrı merkezi doktorlarımız aracalığı ile anlaşmalı olduğumuz kurumlardan randevu almaktadır. İyi seyehatler dileriz
HAVAALANINDAN ÜCRETLİ TRANSPORT HİZMETİ Köşkkart üyeleri seyahat dönüşlerindede çok avantajlı. Üyeler, havaalanı dönüşlerinde % 50 indirimli olarak transport hizmeti temin edebilirler. • Hizmet kullanımı için 48 saat öncesinden çağrı merkezimizi arayarak randevu almanız gerekmektedir. Tüm dilek ve şikayetlerinizi 212 243 23 23/2 no'lu telefon veya musterihizmetleri@hsgroup.com.tr adresine iletebilirsiniz.
Bu hizmetler 18.02.2009 tarihi itibari ile geçerlidir. Daha önceki üyelikler broşürlerdeki hizmetleri içermektedir
|